About Me

My photo
kajang, Malaysia
grow up by noor aien 18teen and nothing special on me yeah

meaningless

know what , aku terfikir , macam mana aku nak hidup in the future . time aku dah kena mula jaga diri sendiri . aku sememangnya tak dilahirkan berdikari . aku macam lemah . tak , aku tak lemah . kau lemah . eh bukan , aku lemah . fine , aku lemah . the thing is, aku rasa aku perlu "someone" untuk bagitau jalan mana aku patut pilih . mana aku patut pergi , apa yang aku kena elakkan, apa aku kena buat .




aku macam sesat kadang2 . aku ikot je siapa2 , aku redah je mana2 , then, after buat , aku fikir balik and aku rasa bodoh . aku rasa sial , aku byk buat silap kat orang, aku tak tahu ape itu erti menghargai
 
 
now aku nak berubah yee aku nak berubah and i need sumone to show me the right path that God blessed and aku nak kan org yakin yang aku sememangnya dah brubah.
 
 
p/s:i miss the old we meet we laugh we first love each other we share everything i miss all the things so much